וואטספ סטיקי
the blog

טיפים לשיפוץ יחידות דיור

שיפוץ דירה יכול להיות עסק מאתגר, אך כשמדובר בשיפוץ יחידת דיור קטנה כדי להפוך אותה לגן עדן פרטי. האתגר גדול עוד יותר, אך אפשרי לחלוטין! בעלי בתים רבים כיום בונים יחידות דיור בצמוד לביתיהם או משמישים את המחסן שלהם לחדר המיועד למגורים ויכול להפוך לדירה רב תכליתית בעזרתו של תכנון נכון.

שיפוץ דירה קטנה

האתגר הגדול ביותר שעומד בפנינו בעת השיפוץ הוא גודל הדירה, עליו ניתן להתגבר באמצעות תכנון נכון ומדויק של חלל הדירה. בעוד שלא ניתן להפוך את הדירה לגדולה יותר, אפשר ליצור בה אשליה של מרחב גדול יותר באמצעות כמה אלמנטים:

• ריהוט מודולרי - ריהוט רב תכליתי המשמש לכמה דברים ובכך חוסך מקום יקר בבית. לדוגמא - אי במטבח שהוא גם משטח להכנת אוכל, גם שולחן אכילה וגם שולחן אוכל, ספה הנפתחת למיטה, שולחן מתקפל המשמש כשולחן קפה וגם כשולחן עבודה וכו'.

• צבעים בהירים ואור טבעי - שיפוץ דירה כולל לרוב גם את צביעת הקירות, כדי לשוות לחלל תחושה של מרחב גדול, הקפידו על צביעת הקירות בצבעים בהירים. מומלץ גם להתקין חלון גדול בחלל המרכזי בבית כדי שיציף את יחידת הדיור באור טבעי (ויחסוך לדיירים חשמל יקר).

• חלוקה לאזורים באמצעות צבע - בנוסף לצבעים הבהירים, אפשר להשתמש במעט צבע כהה בחלקים מסוימים של הקירות כדי להפריד אותם לנישות וליצור אשליה של עומק.

• מחיצות גבס - אחד האלמנטים הפופולאריים ביותר בשיפוץ דירה הוא הוספת לוחות גבס וזאת מכמה סיבות - עלות זולה, חומר איכותי ומהירות העבודה. באמצעות מחיצות גבס תוכלו לחלק את החלל המרכזי ביחידת הדיור לכמה חללים קטנים, וכך ליצור נישות מופרדות בהתאם לצרכי הדיירים.

• לפתוח את המרפסת הסגורה - הפיכת המרפסת הסגורה לפתוחה לא רק מכניסה את הנוף הביתה ומאפשרת לדיירים ליהנות ממרפסת אישית, אלא גם מעלה את ערך הדירה.

אם אתם עומדים בפני שיפוץ דירה קטנה או יחידת דיור ומעוניינים להפוך אותה לפנינת מגורים של ממש, פנו אלינו בחברת MAKEOVER לקביעת פגישת ייעוץ עם בעלי המקצוע המובילים ביותר בארץ שיסייעו לכם להפוך את הדירה לבית חלומות של ממש!

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל