וואטספ סטיקי
the blog

איך לא לצאת פראיירים


שיפוצים בבית הם עסק מורכב, בעיקר אם אתם נעזרים בבעלי מקצוע שונים ולא עושים את העבודה בעצמכם. העיתונים והטלוויזיה מלאים בידיעות על "בעלי מקצוע" שרימו את הלקוחות שלהם והותירו אותם עם בית חצי משופץ וחצי הרוס ועם 100% עוגמת נפש והפסד כספי.

אז איך אתם יכולים לוודא שלא תצאו פראיירים בתקופת השיפוצים?

1. סקר שוק - גם אם אתם לא עורכים שיפוצים נרחבים בבית, אל תמהרו לחתום עם השיפוצניק הראשון שאתם משוחחים עמו. דברו עם כמה בעלי מקצוע ששמעתם עליהם המלצות, קבלו מהם הצעות מחיר מפורטות ורק אז תחליטו.

2. עבודה עם חברת שיפוצים - בישראל קיימות כמה חברות המתמחות בשיפוצים, העובדות עם בעלי המקצוע המובילים בתחום. כך אתם יודעים שלשיפוצים שלכם יש "אבא ואמא" ובמקרה הצורך יהיה לכם למי לפנות. חברת MAKEOVER נחשבת לחברת השיפוצים מהמובילות בישראל והיא מלווה את הלקוח מתחילת תהליך השיפוץ ועד סופו, באמצעות סוללת בעלי מקצוע מנוסים - מעצבי פנים, אדריכלים, קבלני שיפוצים ועוד.

3. חתמו על חוזה - בעל מקצוע שאינו עובד עם חוזה הוא אינו בעל מקצוע. החוזה משמש כמגן שלכם במקרים של נזק, אי עמידה בלוח הזמנים וכו'. שיפוצים מתחילים רק לאחר שחתמתם על הסכם עבודה מפורט המבטח אתכם בכל מקרה שהוא.

4. איכות החומרים - ודאו כי החומרים שקבלן השיפוצים או השיפוצניק עובד עמם נושאים תו תקן מוכר ושאלה החומרים עליהם הוא התחייב בחוזה. ניתן גם להוסיך סעיך בחוזה המאפשר לכם או למפקח בנייה לבצע בדיקות של החומרים בכל עת.

5. הצעת מחיר - אם הצעת המחיר שקיבלתם נמוכה בצורה משמעותית משאר הצעות המחיר שקיבלתם והיא נשמעת כמו חלום - זה מכיוון שהיא כנראה באמת חלום ובעל המקצוע שנתן לכם אותה יצדיק את המשפט "על זול משלמים ביוקר". על איכות השיפוצים לא מתפשרים, במיוחד כשמדובר בשיפוצים מקיפים עמם תצטרכו לחיות בשנים הקרובות.

חברת MAKEOVER היא חברת שיפוצים מהמובילות בישראל ומעמידה לרשות לקוחותיה בעלי מקצוע אמינים, מנוסים ומקצוענים שילוו אתכם לאורך כל תהליך השיפוצים כדי שתוכלו ליהנות מהבית שתמיד חלמתם עליו במחירים משתלמים, תוך שמירה על איכות החומרים והעבודה הטובים ביותר.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל