וואטספ סטיקי
the blog

מה עדיף: שיפוצניק או קבלן שיפוצים?

עומדים בפני שיפוץ הדירה ולא מבינים למה חלק מהאנשים ממליצים לכם על קבלן שיפוצים וחלק על שיפוצניק והאם בכלל יש הבדל ביניהם?

אז כן, יש הבדל ואפילו הבדל די משמעותי המשפיע על אופן הבחירה שלכם בבעל המקצוע בו תבחרו לשיפוצים. ההבדל המהותי הוא בירוקרטי: קבלן שיפוצים מורשה יהיה רשום בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים תחת סיווג מס' 131 - תחום השיפוצים יתכן והוא מחזיק בסיווגים נוספים כמו עבודות בניה, חשמל וכו', אך סיווג 131 הוא הכרחי.

בנוסף, קבלן שיפוצים עובד עם כוח אדם, קבוע או משתנה, העושה את עבודות השיפוץ בבית ומכך שהוא עושה בעיקר עבודות שיפוץ בהיקף נרחב יותר ובעלות גבוהה יותר. קבלן שיפוצים אחראי על כוח האדם ומפקח עליו אך לא תמיד באופן ישיר כך שיתכן ולא יהיה נוכח בעבודות השיפוץ. בכל אופן תמיד כדאי לעשות השוואת מחירי שיפוצים.

מצב זה יכול להוביל גם ליתרונות שכן קבלן שיפוצים העובד עם כוח אדם מקצועי ואיכותי יכול להבטיח שיפוץ מוצלח, אך מצד שני, יכול להוביל לחיסרון אם הוא לא נמצא בשטח כדי לפקח על הצות שלו.

 

לעומת זאת, שיפוצניק הוא בעל מקצוע אשר אינו מחזיק בסיווג אצל רשם הקבלנים ומבצע את עבודות השיפוץ בפועל בשטח, עם או בלי צוות נוסף. ניתן לברר פרטים עליו במשרד הבינוי והשיכון כדי לוודא שהוא אכן בעל מקצוע מנוסה.

שיפוצניק מציע את שירותיו בלבד וכאן טמון יתרון גדול - אם אתם מכירים אותו או ששמעתם עליו המלצות חמות, אתם יכולים להיות כמעט בטוחים שהעבודה תתבצע בצורה טובה. למעשה, שיפוצניק טוב אינו נופל ברמתו כלל וכלל מקבלן שיפוצים ואף לעיתים אף יספק לכם עבודה טובה יותר.

 

אז כיצד לבחור בין קבלן שיפוצים לשיפוצניק?

הדבר תלוי בהיקף השיפוצים שאתם מעוניינים לעשות. אם מדובר בשיפוץ נקודתי יתכן והמחיר יהיה נמוך יותר אצל שיפוצניק. אך אם מדובר בעבודה נרחבת ובשיפוץ מקיף המצריך עבודות תשתית, הרחבת מבנים, עבודות אבן וכיו"ב, קבלן שיפוצים הוא הבחירה הנכונה ויספק לכם את בעלי המקצוע המתמחים בעבודות אלה.

 

מעוניינים בקבלן שיפוצים? פנו ל-MAKEOVER עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ או קבלת הצעת מחיר. אנו עובדים עם בעלי המקצוע המיומנים והאמינים ביותר בישראל ונשמח ללוות אתכם לאורך כל תהליך השיפוץ עד שתקבלו את בית חלומותיכם.

 

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל