וואטספ סטיקי
the blog

שיפוץ וילות ובתים פרטיים

בין אם אתם זקוקים לפרויקט מייקאובר הכולל שיפוץ בית בכפר שמריהו, או שאתם זקוקים לפרויקט שיפוצים פחות מורכב בדירה שלושה חדרים -  אנחנו כאן למענכם. חברת Makeover פועל מאז ומתמיד במודל אמריקאי הכולל את כל השירותים הדרושים לניהול הפרויקט תחת קורת גג אחת. אנו מתמכים בין היתר בשיפוץ בתים ווילות כולל עבודות ברזל (הקמת גלריות ברזל) עבודות גבס (כולל עיצובים בגבס) וכל מה שקשור לעולם השיפוצים.

מה כדאי לקחת בחשבון כאשר מתחילים לשפץ וילה?

עיצוב – כיום פועלים לא מעט קבלני שיפוצים ללא עזרת מעצבת פנים בצוות שלהם. בתוקף ניסיונם הם עובדים בשיטות שלהם ומספקים עיצובים סטנדרטיים עד מתאימים לאופי המקום. אנו בהחלט לא ממליצים לעבוד בשיטה זו אלא לבחור בקבלן אשר כולל מעצבת בצוות שלו. אין זה משנה אם תבחרו מקטלוג, תבקשו לממש עיצוב שלכם או שתתנו יד חופשית למעצבת. תמיד כדאי לתכנן מראש ולדרוש גם הדמיות ממוחשבות.

חוזה

לפעמים אנשים בוטחים יותר מידי האחד בשני ויוצאים לעבודה ללא חוזה. וכאן נוצרת בעיה שלא ניתן לאכוף אותה משפטית כאשר אין חוזה. אם יצאת לכם לראות את ספיישל השיפוצים של יצאת צדיק, בוודאי שמתם לב שהם עשו תכנית על הנושא. תכנית על קבלנים שברחו באמצע הפרויקט לאחר סכסוך עם הלקוח. כדי שלכם זה לא יקרה, חשוב לעבוד עם חוזה. לוודא שהקבלן הינו רשום כאשר מדובר בפרויקט של מאות אלפי שקלים. כמו כן, חשוב לבדוק גם שהוא דורש מכם את התקציב הנכון שיאפשר לו להצליח בעבודה.

שיפוץ וילות ובתים בזמן הנכון

חשוב לצאת לדרך בזמן האידיאלי. בחורף המחיר עלול להיות זול יותר בגלל הביקוש הנמוך, אבל אם הזמן חשוב לכם, כדאי שתיקחו בחשבון שהפרויקט ימשך זמן רב יותר בגלל הגשם. כמו כן, לא מומלץ לשפץ בשלבים מכיוון שהמחיר יהיה נוח יותר במסגרת תהליך של Makeover, כמו גם תיווצר אחידות בשיפוץ ולא התיישנות בזמנים שונים.

 

למידע נוסף ניתן להשאיר פרטים באתר. להזמנת שיפוץ וילות ובתים -  אנחנו כאן למענכם.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל