וואטספ סטיקי
the blog

קבלן שיפוצים בתל אביב או חברת שיפוצים

זאת אחת הדילמות שנתקלים בה אנשים המעוניינים לעשות Makeover, או במילים אחרות, שיפוץ כללי לבית. האם לקחת בן אדם אחד שיעשה את כל העבודה בעצמו? או לשכור את שירותיהם של חברת שיפוצים גדולה? לנו יש תשובה? גם וגם. מה זאת אומרת. קבלן שיפוצים בתל אביב אשר יש לו חברה הכוללת את כל בעלי המקצוע הנחוצים לשיפוץ. כך יהיה באפשרותכם להגיע לתוצאה הטובה ביותר. להלן כמה דברים שחשוב לדעת.

עבודה זריזה ויעילה

עבודה עם קבלני שיפוצים בתל אביב שיש להם חברה עם עובדים, פירושה עבודה זריזה ויעילה. קבלן שפועל בעצמו אם עם עובד או שניים יסיים אתה עבודה הרבה יותר לאט לעומת מומחה שיש ברשותו צוות מומחים לכל נושא. אצלנו בחברת מייקאובר, יש מומחה בכל נושא כולל מעצבת פנים. לדעתנו שום פרויקט לא יכול מושלם ללא עיצוב פנים הכולל הדמיות ממוחשבות.

אמינות

חברות שיפוצים נחשבות לאמינות מכיוון שהם כוללות מספק עובדים, הן ממותגות ויש להן מוניטין לשמור עליו. אם ראיתם את התכנית של חיים הכט, שמתם לב שקמה קבלנים ברחו באמצע השיפוץ  כל מיני סיבות והשאירו את הלקוח עם בית מפורק לגמרי בתנאים שאי אפשר לחיות לכם. כדי למנוע זאת חשוב מאוד לעבוד עם חוזה ולו"ז מסודרים. לעולם על תעבדו ללא חוזה בין אם מדובר בקבלן פרטי או בין אם מדובר בחברה. כאמור, עם חברה אמינה בבעלות קבלן שיפוצים, יהיה באפשרותכם לצאת לדרך בלב שקט.

לפרויקטים קטנים

כאשר מדובר בפרויקטים קטנים כמו למשל צבע, עבודות גבס קטנות, וכל דבר שנחשב לטיפול קוסמטי בדירה, פה כדאי לקחת שיפוצניק. לרוב חברות לא יהיו מעוניינות לקחת פרויקטים קטנים מסוג זה כי הן מעדיפות לקחת פרויקטים גדולים. הרבה יותר משתלם לקחת שיפוצניק לעבודה מסוג זה. יחד עם זאת, גם במקרה זה חשוב להשקיע בבחירה ולא ללכת על המומחה הראשון שאתם נתקלים בו. בדקו את הנושא לעומק לפני שאתם מחליטים סופית על מומחה.

 

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל