וואטספ סטיקי
the blog

קבלן שיפוצים בוחרים בזהירות

קבלן שיפוצים בתל אביב הוא יותר מאשר בעל מקצוע. הוא אמור להיות מנהל הפרויקט שלהם. הוא האיש שבידיו אתם שמים עבודה ששווה המון כסף, את עתיד הדירה שלכם. לכן חשוב לדעת כיצד לבחור אותו בצורה נכונה. בשנת 2014, בתכנית יצאת צדיק הקדישו 2 תכניות שלמות לקבלנים שעקצו את הלקוחות שלכם וברחו באמצע הפרויקט. זוהי תופעה לא קטנה בישראל לכן לא מעט אנשים סובלים ממנה.

שיפוץ דירה בלב שקט

לעולם על תשלמו את מלוא הסכום בהתחלה. ישנם לקוחות שמשלמים בפרקי זמן של שבוע, ישנם לקוחות שנותנים מקדמה ואת מלוא הסכום בסוף, אבל באמת שלא כדאי לשלם על שיפוצים את מלא הסכום בתחילת הפרויקט. אין זה משנה עם מדובר בחברת שיפוצים או קבלן פרטי. כך תמנעו מצבים ששיפוצניק כמשהו מחליט לקחת עוד פרויקט בנוסף אליכם ולזגזג. וזה מה שיגרום לעיקוב בלוח הזמנים. כמו כן, כך תמזערו את הסיכוי שהוא יברח.

חוזה

הזמנתם קבלן שיפוצים בתל אביב והוא הקסים אתכם בגישה שלו? הוא נראה לכם אמין וחביב והחלטתם שלא לעבוד מולו עם חוזה שיפוצים. טעות! לעולם על תעשו זאת. תמיד התקשו לעבוד עם חוזה חתום כמו כן עם חשבוניות. כאשר ישנה ניירת ברורה, אתם מקטינים את הסיכוי שמישהו יעבוד עליכם כי כך יהיה הרבה יותר קל לאתר אותו, או את הדרך להגיע לעסק שלו.

לו"ז, אחריות והתחייבות

חשוב מאוד לקבל לוח זמנים על עבודתו של הקבלן כולל סעיף המפצה את הלקוח בחריגת זמן בלי הגיונית. כמו כן, עליו לקחת אחריות מלאה על העבודה שלו, בכתב, ולהתחייב לתקן תקלות שנוצרו לאחר התהליך. כך תמצעו מצבים שאחרי השיפוץ, תעלצו להיכנס למקצה שיפורים בתשלום ע"י קבלן אחר. כך תמנעו בקבלן שזורק אחריות ובורח.

מייקאובר לבית ועיצוב פנים

בעיקר כאשר מדובר בתהליך Makeover, חשוב מאוד לעבוד עם מעצבת פנים על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר והיעילות מכולן. קבלן שעוד ללא מעצבת, למעשה מאלטר ואינו מסוגל לספק לכם במאת האחוזים את השיפוץ היעיל מכולם. השיפוץ יכול להיות מעולה -  אבל לא כמו עם עיצוב פנים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל