וואטספ סטיקי
the blog

פתרונות אינסטלציה מתקדמים לבית ולמשרד

כאשר אנחנו נמצאים בבית או במשרד שלנו, למעשה כאשר אנחנו נמצאים בכלל חלל אנחנו רוצים שהוא יהיה נקי, מטופח והיגייני. אנחנו רוצים שכל חדר או מבנה בו אנחנו שוהים זמן רב יהיה חלל נקי שנעים לשהות בו – ולא חלל שיש בו ריחות לא נעימים או לכלוך. אחד הגורמים הכי גדולים לכך שחלל נתון יכול להיות מוזנח זה צנרת ישנה וחלודה. כאשר הצנרת בבית שלנו או במשרד שלנו ישנה אז יש יותר סיכויים שיהיו בו נזילות, סתימות והצפות – אירועים מאוד לא נעימים ומאוד לא היגייניים. פתרונות אינסטלציה מתקדמים יסייעו לנו בפתרון תקלות מורכבות במערכת הצינורות הביתית ומערכות גדולות יותר. בנוסף, היתרון מספק לנו אפשרות לשדרג את הצנרת שלנו ולהפוך אותה לצנרת שראויה לנו. צנרת שלא יהיו בה נזילות או שלא יהיו בה הצפות חוזרות ונשנות. כדאי לטפל בצנרת עם או בלי קשר לתהליך שיפוץ דירה.

למה חשוב להזמין אינסטלטור במקרה של נזילה בצנרת?

כאשר יש לנו נזילה בצנרת חשוב מאוד שנזמין אינסטלטור. אינסטלטור יוכל לסייע לנו לטפל בצנרת שלנו ולגלות את מקור הנזילה. חשוב מאוד לטפל בנזילות בצנרת כמה שיותר מהר כי נזילות אלו יכולות לעלות לנו כסף רב – כל טיפת מים שנוזלת מהצנרת או מהברז שלנו עולה כסף וכאשר יש נזילה לאורך זמן רב המחיר של חשבון המים שלנו יכול להגיע לאלפי שקלים בלי שבכלל נשים לב. פתרונות אינסטלציה מתקדמים שיספק לנו האינסטלטור שלנו יוכלו לעזור לנו לתקן את הנזילה בצנרת ולשוב לאורח החיים הרגיל שלנו.

איך צילום צנרת יוכל לעזור לנו בזיהוי ובטיפול בנזילה?

פעמים רבות בשביל שנוכל לזהות אם יש בצנרת שלנו נזילה ואיפה היא בדיוק אנחנו צריכים להרים מרצפות ולשבור את הרצפה בבית שלנו. למעשה, אנחנו לא חייבים לשבור את המרצפות בשביל להגיע לצנרת ולגלות איפה יש לה נזילה. פתרונות אינסטלציה מתקדמים כוללים בין השאר צילום של הצנרת. צילום צנרת הוא תהליך בו מכניסים מצלמה רגישה וקטנה לצנרת ועל ידי צילום שלה מבפנים אפשר לגלות איפה יש לה נזילה. תהליך זה יכול לחסוך לנו הרבה מאוד כסף, עוגמת נפש ולכלוך וגם זמן. כאשר אנחנו מצלמים את הצנרת אנחנו גורמים למבנה פחות נזק ואנחנו גם יכולים לתקן את הצנרת שלו מהר יותר.

למה כדאי לנו להזמין אינסטלטור כאשר יש סתימה בשירותים?

לא רק כאשר יש נזילה בצנרת כדאי לנו להזמין אינסטלטור. גם כאשר יש לנו סתימה בשירותים במשרד או בבית כדאי לנו לא לנסות לפתוח אותה לבד – אלא לפנות לאינסטלטור מומחה שיתקן לנו אותה. פתרונות אינסטלציה מתקדמים יכולים לאפשר לאינסטלטור שלנו לטפל מהר מאוד בסתימה שיש בשירותים שלנו. במקרים מסוימים נדרש גם להחליף את האסלה או את הצנרת המחוברת אליה. בכל מה שנוגע לפתיחת סתימות צריך לעבוד ברגישות רבה ובסבלנות – כי צעד לא נכון או פעולה לא נכונה יכולים לגרום לנזק רב.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל