וואטספ סטיקי
the blog

עיצוב וילות למסיבת רווקים

וילה למסיבת רווקים צריכה לכלול בתוכה מספר פתרונות שיאפשרו מצד אחד לחגוג באווירה פתוחה ומשוחררת ומצד שני לשדר יוקרה ולהצדיק את המחיר ששילמו הבחורים כדי לצאת מהשגרה ולערוך מסיבה שונה ומיוחדת בחלל שלא רואים כל יום. לכן בעלי וילות רבים מזמינים קבלן שיפוצים לוילות לחידוש ועיצוב מחדש.

כשחושבים על עיצוב וילות למסיבות רווקים, צריך לזכור שבראש ובראשונה היא צריכה לכלול חלל גדול בסלון או בכל חלק אחר של הבית. חלק מהחוויה של מסיבת רווקים בוילה כוללת פעמים רבות אטרקציה תוססת כגון רקדנית אקזוטית, גרפולוג, סקסולוג, מעגל מתופפים, סדנת צחוק ועוד ועוד. כל ההפעלות האלו דורשות למעשה מרחב אותו ניתן לנצל בצורה מקסימלית ושיאפשר עם למפעיל או למנחה נוחות בהעברת התכנים וגם לחוגגים לשבת בצורה לא צפופה ורגועה וליהנות מהערב.

עיצוב חדר שינה

סוגיה שניה בעיצוב וילות למסיבות רווקים היא חדרי השינה. מסיבה בוילה כוללת הרבה פעמים לינה במקום, אם מתוך רצון לא לנהוג הביתה תחת השפעת אלכוהול ואם מתוך רצון לקבל תמורה מושלמת למחיר ולנצל את מלוא השעות האפשריות בחלל המעוצב.
חדרי השינה צריכים מרווחים, נעימים ובעלי עיצוב מרגיע שנותן מצד אחד תחושה ביתית ומצד שני תחושה יוקרתית של בית מלון בוטיק. ההעדפה היא כמובן לוילה למסיבת רווקים שכוללת יותר מחדר שינה אחד ומאפשרת לכמות גדולה יחסית של חוגגים ללון בה אחרי המסיבה ולייצר המשכיות להווי המשותף שנוצר בחגיגות של מסיבת הרווקים.

מיקום

עוד נושא שכדאי להביא בחשבון כשעוסקים בעיצוב וילות למסיבות רווקים הוא הרעש. מסיבות רווקים כוללות פעמים רבות מוזיקה בעוצמה גבוהה או קריוקי עד השעות המאוחרות של הלילה. אם הוילה ממוקמת באיזור המוקף בתי מגורים, בכל מקרה תהיה הגבלת רעש והחוגגים לא יוכלו להרעיש עד איזו שעה שהם רוצים. אבל גם במסגרת מגבלות החוק, כדי לעצב את הוילה ככה שמערכת השמע או ערכת הקריוקי ימוקמו בחלל שפונה כמה שפחות לבתי מגורים מסביב.

ולבסוף, מכיוון שלמסיבת רווקים בהגדרתה יש אופי של אירוע משוחרר ומשחרר, לא כדאי למי שעוסק בעיצוב וילה למסיבת רווקים למלא את החלל דווקא בחפצי אומנות נדירים, פריטי וינטג', או כל אלמנט אחר שעלול להישבר ולהינזק בקלות.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל