וואטספ סטיקי
the blog

עושים שיפוץ דירה במטרה למכור? כדאי להיעזר בעורך דין

החלטתם לרכוש דירה ולהזמין קבלן שיפוצים על מנת להשביח אותי ? כדאי שתדעו שמרגע חתימה על החוזה, ובמקרים מסוימים עוד בטרם החתימה, מצפה לכם מסע רכישה ארוך, אותו ילווה עו"ד לענייני נדל"ן. את המסע כדאי לעבור עם עו"ד טוב, אמין ומקצועי שיעביר אתכם בבטחה את כל השלבים הכרוכים בקניית דירה. כמעט כל אדם במהלך החיים עושה איזושהי עסקה הקשורה לנדל"ן. מרביתנו לא יודעים להתמצא בכל הצדדים המשפטיים שקשורים למהלך עסקה של קנייה או מכירת נדל"ן ולכן אנו נעזרים במקרים כאלו בעו"ד המתמחה לפי מומחיותו ומקצועיותו בתחום המדובר. כיצד תבחרו את העורך הדין שמתאים לכם? בכתבה שלפניכם מספר טיפים מועילים לבחירה נכונה:

  1. עורך דין עם מוניטין.

בחרתם עו"ד מסוים? למזלכם יש היום כל כך הרבה מידע נגיש ברשת על בעלי מקצוע, כך שבקלות תוכלו לגלות מידע רב אודותיו, אם באתר הבית, בעמוד הפייסבוק, באתרי מאמרים ובפורומים. תגלו האם יש עליו המלצות מלקוחות קודמים ועוד.

  1. אין כמו המלצה ממישהו שניסה.

חברים או בני משפחה, כמעט כל אחד מהם מכיר וישמח להמליץ על עורך דין שעזר להם לנהל עסקה הקשורה בנדל"ן. כאשר צמצמתם מספר קטן של עו"ד לענייני נדל"ן שנראים לכם, השוו רמות מחירים ביניהם וכך תוכלו לבחור ביתר קלות את העו"ד שלכם.

  1. כימיה טובה

רושם ראשוני ידוע כרושם הקובע. חשוב שבינכם לבין עורך תהיה כימיה טובה כי אתם נכנסים לתהליך, ארוך יותר או פחות שבו תצטרכו לשתף פעולה במגוון סיטואציות. חשוב שיהיה ביניכם אמון הדדי ומחויבות לאורך הדרך. כמה עולה עו"ד בעסקת נדל"ן? ברגע שהגעתם לסיכום על מחיר הדירה עם הקונה או עם המוכר, מגיע השלב שבו עו"ד נכנס לחייכם. כיום שכר הטרחה של עורך-הדין נע בין 0.5% ל0.75%- מערך הדירה או הבית. כמו כן ישנם מקרים שבהם הדירה נקנית ישירות מהקבלן ובמקרים מסוג זה , תיאלצו לשלם שכר טרחה לעורך דין מטעם הקבלן. ברוב המקרים, רוכשים נעזרים גם בשירותיו של עו"ד מטעמם, מלבד עו"ד של הקבלן ולכן שכר הטרחה כפול במקרים אלו.   באדיבות: איגוד המתווכים

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל