וואטספ סטיקי
the blog

ניצול מקסימלי של חללים בזמן שיפוץ כללי

קונים נכס חדש ומחפשים למטרה זו קבלן שיפוצים בתל אביב? יש בו שטחים גדולים ותקרות גבוהות שאתם לא ידועים או עדיין מתלבטים כיצד לנצל אותם? בשביל זה אנחנו כאן, אנחנו בצוות Makeover, עובדים במודל אמריקאי. במקום שאתם תחפשו בעלי מקצועי נפרדים לכל נושא בתהליך השיפוץ, לנו בצוות יש את כולם כולל מעצבת פנים. אז איך כדאי למצל חללים גדולים בנכס שלכם? להלן כמה אפשרויות

עבודות ברזל

כאשר מדובר בנכס עם תקרות גבוהות, בזמן תהליך שיפוצים כדאי מאוד לשלב עבודות ברזל.  הקמת גלריות ברזל יכולות להתחלק ל 2:

  1. פלטפורמות פתוחות - למשל אם יש לכם מפעל ואתם רוצים ליצור שטח אחסון או שיש לכם משרד ואתם רוצים ליצור שטח פתוח בו העובדים יכולים לנוח -  זוהי אפשרות נהדרת בעבורכם.

 

  1. פלטפורמות סגורות - למעשה מדובר בהקמת קומה נוספת ע"י עבודות ברזל. ניתן ליצור משרד קטן או גדול בשטח. הכל כמובן תלוי בשטח הנכס. רבים עושים זאת בזמן שיפוץ כללי לנכס שלהם.

 

 

עבודות גבס

 

אפשר לעשות בהם שימוש במקביל לעבודות ברזל כאשר עובדים על עיצוב הבית. כלומר  המשרדים שיוקמו יהיו עשויים מלוחות גבס. יחד עם זאת לא כדאי לוותר על עיצובים בגבס בין אם מדובר בבית או בין עם מדובר במשרד או מפעל. אפשר להפריד שטחים כמו גם לחבר ביניהם בעזרת הלוחות.

 

עיצוב פנים

מומחה שיפוץ דירה הוא לא מעצב פנים. אומנם חלקם עובדים לפי מודלים, אבל לא ניתן להגיע לתוצאה בעלת יעילות מקסימלית ללא מעצבת פנים. לכן, בין אם מדובר בפרויקט תעשייתי ובין עם מדובר בפרויקט מייקאובר רגיל לבית, בשום פנים ואופן על תוותרו על כך. השוו מחירים ותגלו שבמקרים מסוימים אפשר לקבל אפילו עיצוב פנים חינם לבית. יחד עם זאת מעצבי פנים יודעים כיצד ואיפה ניתן להשיג חומרי גלם בעלות משתלמת ובכך הם למעשה מסייעים לאותו קבלן שיפוצים איתו הם עובדים וגם לכם.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל