וואטספ סטיקי
the blog

מניעת נזקים המובלים לשיפוצים יקרים

הסופה המפתיעה שפקדה את ישראל באוקטובר 2015, גרמה ללא מעט נזקים. עמודים, עצים ומנופים קרסו וזה אף עלה בחיים של אדם שעליו קרסה גדר. לא תמיד ניתן לצפות מתי משהו יתמוטט בבית, אבל תמיד כדאי להשגיח ולראות האם יש סימנים מקדימים לכן. כך תמנעו את הצורך להזמין קבלן שיפוצים בתל אביב בגלל נזקים שנוצרו לבית ותוכלו להזמין אותו למטרת Makeover  לדירה. להלן כמה טיפים יעילים.

חיפוש אחד רטיבות – בדקו האם ישנה רטיבות בקירות ותקרה. לפעמים זאת יכולה להיות בעיה באינסטלציה ולפעמים זאת בעיה של איטום. לפעמים זה יכול להיות גם רקבון שמביא להתמוטטות. אם זיהתם סימני רטיבות, כדאי להזמין מיד מומחה בנושא כדי לברר מה הגורם לתקלה.

סדקים -  סדקים בגדר, ובתקרה יכולים להיות סימן רע מאוד במיוחד אם אתם גרים במבנה עשוי גבס כמו קרוואן. יש לטפל בהם בהקדם האפשרי.

עצים חלשים -  עץ שמתמוטט עלול להוות סכנת נפשות אמיתית. אם אתם מזהים עץ שנראה רקוב או כזה שאם כל רוח קלה נראה כעומד ליפול, כדאי לטפל בכך בהקדם לפני שהוא נופל לתוך החצר או על גג הבית שלכם. חשוב להזמין חברה שתסיר את העץ מבלי להסב נזק לבית.

 טיפ קטן

סגירת חלונות ותריסים - הקפידו לסגור חלונות ותריסים בבית. יש מקרה אחד שכדאי להימנע ממנו. את תסגרו תריסים חשמליים מכיוון שבעת הפסקת חשמל, לא תוכלו לפתוח אותם. בסופה המדובר אנשים היו ללא חשמל מעל ל  30 שעות ומי שסגר את התריסים החשמליים לא הצליח לפתוח אותם עד שחזר החשמל.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל