וואטספ סטיקי
the blog

לשפץ בלב שלם

מחפשים קבלן שיפוצים בחולון? זקוקים לשיפוץ דירה במרכז? אנחנו כאן בשבילכם עם מיטב בעלי המקצוע. אנו עובדים בשיטה האמריקאית, כלומר -  פרויקט מייקאובר ברמת המפתח. קבלן השיפוצים מנהל את הפרויקט, אתם נותנים לו את המפתח, מחליטים על העיצוב עם מעצבת הפנים שלנו -  ומקבלים את הדירה ברמת הגימור הגבוהה ביותר. אצלנו אין לחפף. אנו חברת שיפוצים מקצועית שחרטה על דגלה לא רק רמת גבוה, אלא גם תודעת שירות ללקוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

לשפץ בלב שלם

בשנת 2015, שודר ספיישל מיוחד עם בתכנית יצאת צדיק של חיים הכט ובו הוצגו קבלני שיפוצים שרימו לקוחות. הם ברחו באמצע הפרויקט מסיבות שונות כולל סכסוך עם הלקוח. אבל הלקח החשוב ביותר שיש ללמוד מכך הוא לחייב את הקבלן לחתום עם חוזה שיפוצים מסוגר ומפורט עם סעיף פיצוי הגיוני במקרה של אי עמידה בלוח הזמנים. חשוב מאוד לעבוד עם חוזה אחרת לא יהיה לו תוקף משפטי במקרה שתאלצו לתבוע את הקבלן.

לא לוותר על עיצוב פנים

זהו שלב מאוד חיוני ואנו בהחלט לא ממליצים לוותר עליו. ניתן להבין בקלות את ההבדלים בין פרויקט Makeover שיצא לדרך עם מעצבת פנים לבין פרויקט שלא נעשה בו שימוש. אצלנו ניתן לקבל אותו בחינם כל עוד מזמינים שיפוץ כללי לדירה. כך שזה ממש לא משנה אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים בחולון, תל אביב או סביון אנחנו כאן למענכם.

מדוע חשוב לעבוד עם צוות מיומן

כי רק כך תוכלו לדעת באמת שעושים לכם עבודה מצוינת. לא אחת שיפוצניקים הפעילו קומבינות כדי להוזיל את ההוצאות שלהם והזמיני בעלי מקצוע חאפרים

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל