וואטספ סטיקי
the blog

טיפים לאדריכלים: איך לבחור קבלן שיפוצים

אם אתם מתכננים עיצוב מחדש לפרויקט או אפילו כמה ואם אתם מתכננים פרויקט גדול, קבלן שיפוצים הוא האיש החשוב ביותר למימוש תהליך זה. אפילו בפרויקטים קטנים יחסית כמו שיפוץ דירה או שיפוץ משרד, הבחירה בבעל המקצוע הלא נכון עלולה לפגוע בעבודה שלכם ובתדמיתכם. לכן חשוב כל-כך להשקיע מאמצים בבחירת הקבלן הנכון ובמיוחד במיזמים מורכבים לטווח ארוך. יש לכם משרד אדריכלים ואתם חושבים איך לעשות את הבחירה? ננסה לעזור עם הטיפים הבאים.

 

בדיקת רקע בשיחה עם אדריכלים אחרים

בדקו את הרזומה של בעל המקצוע ועם מי הוא עבד קודם לכן. לחלק מהקבלנים יש מעורבות בפרויקטים מורכבים וידועים וזה נותן להם יתרון ענק. בכל אופן אנו ממליצים לשאול את האדריכל שהיה אחראי על הפרויקט על אודותיו. לברר האם עבודתו באמת הייתה נקיה וחסרת פגמים, או שנדרשו סבבי תיקונים רבים לאחר גמר העבודה. האם העבודה נעשה על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצונם של האדריכל והלקוח? ככל שתשאלו יותר שאלו ותקבלו  יותר המלצות מאדריכלים אחרים, כך תרגישו שלמים יותר עם הבחירה. אנו יודעים כי מדובר בתהליך מיגע, אבל הוא שווה את הזמן. בנוסף ניתן להשתמש למשל באתר מדריך האדריכלים.

 

בדיקה עובדות בשטח

קחו מהקבלן רשימת פרויקטים עליהם הוא היה אחראי. באופן רנדומאלי בחרו 3-4 מהם. כמו בכל תחום אחר, גם בנושא שיפוצים, כל קבלן יציג את הפרויקטים הכי מוצלחים שלו, לכן אנו ממליצים לאתר גם פרויקטים שהוא לא סיפר לכם עליהם. צאו לשטח ובדקו את עבודת הגימור, את עבודות האלומיניום שלו, האינסטלציה הצבע ועוד. זוהי הדרך הטובה ביותר להבין האם הוא מוכשר ואיכותי או שהוא סתם מציג את איזה הצלחה בודדת או שניים.

 

בדקו את תנאי העבודה מול קבלן שיפוצים

הקבלן צריך לקחת מחויבות על הפרויקט שלו. למשל להתחייב לעמוד בלוח זמנים הגיוני ולעמוד בו. במקרה והוא לא עומד, דרשו ממנו פיצויים באופן כלשהו. אדריכלים רבים מחפשים בעלי מקצוע לכל תחום. אנו ממליצים לבחור קבלן שמרכז תחת שירותיו את כל בעלי המקצוע הדרושים ואחרי על ניהולם המלא. כך לא תצטרכו להשקיע שבועות בחיפוש אינסטלטור, איש אלומיניום ועוד. הקבלן צריך להיות גם מנהל עבודה.

 

חברת מייקאובר

וכך בדיוק אנו עובדים ב Makeover . אנו מרכזים את כל בעלי המקצוע הדרושים במקום אחד. אצלנו תמצאו את כל מה שאתם צריכים ואתם מוזמנים להתרשם מהפרויקטים שלנו בגלריה וכמובן לבצע את כל הבדיקות שהמלצנו עד כה. תודעת השירות היא ערך עליון אצלנו. אנו יודעים עד כמה קשה היום למצוא קבלן שיפוצים אמין שעומד במילה שלו. צרו אתנו קשר להצעות מחיר ופרטים נוספים.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל