וואטספ סטיקי
the blog

חיפוש קבלן שיפוצים בתל אביב

למצוא קבלן שיפוצים בתל אביב זאת לא משימה פשוטה כלל. אנחנו יודעים. כלומר ישנם המון שיפוצניקים כמו גם חברות המציאות שיפוץ דירה, אבל קשה למצוא אחד שהוא ברמה טובה לא רק מבחינת המחיר ואיכות העבודה, אלא גם ברמת הגימור. כמה פעמים שמעתם מחברים שהם נאלצו לבקש מאותו "מומחה לחזור ולתקן את הדברים שלא היו מסודרים כמו שצריך". כלי שלא תאלצו להיכנס למקצה שיפורים, כדאי להשקיע זמן ומאמצים בבחירת מומחה שיודע את העבודה ומסוגל להתחייב.

לראות עבודות לדוגמא

במידה ומתאפשר לכם, רצוי להגיע למקומות שהוא שיפץ לאחרונה בין אם מדובר בפרויקט שיפוץ בית בכפר שמריהו, סביון או ארסוף, ובין אם מדובר בפרויקט שיפוץ משרד קטן בתל אביב. כמובן שחשוב להציץ בגלריות אשר באתר שלו ובפייסבוק. ככל שתראו יותר דוגמאות -  כך תהיה יהיה לכם יותר מידע שיוביל אתכם להחלטה הנכונה.

התחייבות

אל תסמכו על מילה של אף אחד, ואין זה משנה עד כמה הוא נשמע לכם אמין ומוכר בתחומו. לעבוד ללא חוזה שיפוצים, זהו סיכון גדול שממנו יהיה לכם קשה מאוד להיחלץ. יש לעבוד על החוזה לעומד ולבדוק את כל הסעיפים. יש לבדוק שאין בו אותיות קטנות שמוציאות את הקבלן מהתחייבות בסיסית אליכם. חשוב שהוא יכלול לו"ז זמנים כולל חריגות אפשריות והוצאות בלתי צפיות ואפילו סעיף פיצויים אם ישנה חריגה גדולה מהצפוי. זה ימנע אפשרות מקבלן שיפוצים בתל אביב לרקוד על 2 חתונות. כלומר לנטוש את הפרויקט שלכם או לנוע מפרויקט לפרויקט על חשבונכם וכך לגרור את הזמן.

ניהול עבודה

אצלנו קבלן השיפוצים הוא גם מנהל העבודה. הוא גם זה שמעסיק בעלי מקצוע איכותיים בכל תחום הקשור לשיפוץ הבית כולל מעצבת פנים. באמת שאנו ממש לא ממליצים לוותר על שירות עיצוב פנים במיוחד כאשר מדובר בפרויקט מייקאובר. זה חיוני וחשוב וממש לא רצוי לוותר על כך.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל