וואטספ סטיקי
the blog

החששות הכי כבדים לפני שיפוץ דירה

אין ספק שכל פרויקט מייקאובר גדול לדירה כולל חששות גדולות. לפעמים מדובר במשהו בריא שגורם לאנשים להיזהר יותר. לפעמים מדובר במשהו שמונע הזמן קבלן שיפוצים בתל אביב למשך פרק זמן ארוך עד שכבר צריך לשפץ יותר ולשלם יותר. ומה הרווחתם בכך? כלום. רק הפסדתם. החששות תמיד יהיו. מה שצריך לעשות הוא פשוט לדעת כיצד להתמודד איתם.

  1. קבלן שיפוצים שלא מסיים את הפרויקט – או יותר נכון אחד שבורח באמצע או לקראת סוף העבודה ומשאיר את הדירה מפורקת לחתיכות. איך מודעים מצב כזה? חותמים על חוזה ורק לאחר שקראתם את האותיות הקטנות. שיטת ה"יהיה בסדר, אני בטוח בו..." אינה מתאימה בתחום זה ובמיוחד לא כאשר מדבור ב Makeover בעלות של כמה מאות אלפים.

 

  1. זה לא מה שביקשתי - גם זה יכול לקרות לפעמים. בראש יש לכם תמונה מסויימת של שיפוץ דירה אבל בפועל אתם מקבלים בכלל משהו אחר. איך מונעים זאת? ע"י הדמיות ממוחשבות. זה ימנע אי הבנות גדולות.

 

  1. הקפצת מחיר - קבלן שיפוצים בתל אביב נתן לכם הצעת מחיר נמוכה מידי או אפילו מגחכת. יכול להיות אמוד שהוא טעה בהערכה שלו. לכן חשוב לבדוק תמחור של כל סעיף ולא לקבל הצעת מחיר כללית. אם לא תעשו זאת, זה עלול להוביל להקפצת המחיר או לכך שאותו שיפוצניק יברח.

 

  1. רמת גימור גבוהה – בין אם מדובר בנושא כמו עבודות גבס, עבודות ברזל או מייקאובר כללי הכולל עבודות זכוכית - חשוב מאוד לוודא שיכולתו של הקבלן להביא את הפרויקט לרמת גימור אינה מוטלת בספק. בנוסף ממש לא מומלץ לשלם את מלוא הסכום בהתחלה אלא במקדמה, שבוע לאחר שבוע לאחר סיומי שלב ורק בסוף, לאחר שאתם מרוצים לגמרי מהשיפוץ, להשלים לו את הכל.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל