וואטספ סטיקי
the blog

בנייה ירוקה ומיגון מפני קרינה

ד, אשר על חלקן נעמוד בסקירה שלהלן. בין היתר נראה כיצד הבניה הירוקה מוזילה עלויות, כיצד היא מסייעת ליצירת סביבה וחיים בני קיימא ולא פחות חשוב מכך – כיצד היא שומרת על הסביבה וגם מספקת הגנה של ממש מפני קרינה אלקטרומגנטית.

סביבה נעימה, מבודדת ומוגנת

יתרון חשוב של הבניה הירוקה טמון בכך שהיא עושה שימוש בחומרי בניה מתקדמים יותר, שניתן לעשות בהם שימוש נכון ובריא יותר ועל פי תקנים מחמירים. בין היתר, מדובר בשיטת בניה שמספקת סביבת מגורים נעימה עם בידוד טוב יותר מפני מזג האוויר שבחוץ, עם בידוד טוב יותר מפני קרינה אלקטרומגנטית ועם בידוד טוב יותר מפני רעש.

בבנייה ירוקה נעשה שימוש נכון בחומרי גלם וכן נלקחים בחשבון כיווני אוויר, קרינת שמש, משבי רוח טבעיים. מלבד תכנון חיצוני נכון יותר של המבנה מבוצע תכנון פנימי של החלל כך שכמה שפחות קרינה תשפיע על חדרי המגורים, סלון, חדרי ילדים. גם אמצעי מיגון אקטיביים נלקחים בחשבון במתקני חשמל, בשנאים בתוך ומחוץ למבנה ולעיתים גם בשיטות כגון צבעי קיר סופגי קרינה, ווילונות סופגי קרינה וכדומה.

בניה שמשתלבת בסביבה

מלבד בידוד טוב ויעיל יותר מפני קרינה, רעשים, חום וקור, הבניה הירוקה גם מפחיתה עלויות ומשתלבת נכון יותר במגמת ההגנה על הסביבה. ניצול נכון יותר של חומרי גלם, שימוש בחומרי גלם שניתן למחזר, ופחות יצירה של פסולת בניין הם עקרונות חשובים. בנוסף, ישנו חיסכון ניכר בעלויות האחזקה השוטפת, בהוצאות עבור אנרגיה לחימום בחורף ולקירור בקיץ. השילוב של סביבת מגורים שקטה יותר, נעימה יותר ומוגנת מקרינה חשובה מאוד לאיכות החיים ולקידום הבריאות.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל