וואטספ סטיקי
the blog

אדריכלות, שיפוצים ובית חכם

מאז ומתמיד אדריכלות נחשבה לתחום מובהק של אמנות. גם כאשר מדובר באדריכלות בתים ווילות, גם במקרה זה ניתן לעצב בצורה אמנותית. יחד עם זאת היא חייבת להיות פרקטית. עוד שימוש נוסף שיש לאמנות הוא מיתוג. האופן בו מעוצב בית העסק שלהם או הבית שלכם, יעורר מחשבות ורגשות אצל אנשים. לכן רבים בוחרים לעצב את ביתם בצורה שתשקף את עולמם הפנימי. לכן, כאשר אתם עובדים עם אדריכל או קבלן שיפוצים בתל אביב  ומעצבת פנים -  חשוב להיות מעורבים בכל תהליך הבחירה ולא  לתת לו את האישור לעשות את מה שהוא רוצה. במקביל, כאשר אתם נכנסים לשלב מורכב זה, תחשבו גם על התקנת מערכת חשמל חכם. איך אדריכלות הופכת למיתוג? ישנם 2 קווי עיצוב מובילים:

  • עיצוב מודרני – הוא מתאפיין במינימליות, ובקווים נקיים. הוא משדר חדות מחשבה וקידמה. לכן הוא יכול להתאים יותר למבנים בתחום ההייטק או למשל למוזיאונים מודרניים או פוסט מודרניים. כדי לחדד את המיתוג במבנים הללו, חשוב לשלב מערכות בית חכם. הם סממנים מובהקים של שיא הקדמה. אין כל צורך להטמיע את המערכות בכל חדר וחדר, אלא בעיקר במקומות מרכזיים. כל תוכלו לשלוט בכל מערכות החשמל בבית ממקום אחד ואפילו מרחוק.

 

  • עיצוב קלאסי - בעיצוב מודרני נהוג להשתמש באלומיניום למשל. בעיצוב קלאסי החומר המוביל הוא עץ. כיום ניתן לראות לא מעט אנשים בוחרים לעצב את הנכס שלהם מבחינה חיצונית עם חיפוי מעץ. מבחינה מיתוג לעסקים מדובר במסר של משפחתיות וחזרה למקורות. העץ יוצר מקום שמשדר חמימות ונעימות ללקוחות.

  מדוע מיתוג חשוב גם לבתים פרטיים? בעלי חברות נפגשים לפעמים עם לקוחות בביתם או מארחים אנשים גם למטרות אחרות. מיתוג הבית הפרטי יכול להוות המשך למיתוג העסק. אין זה אומר שהוא צריך להיות מעוצב בדיוק כמוהו, אבל זה יהיה יעיל אם תהיה שפה עיצובים משותפת בין עיצוב נכס העסק לעיצוב הבית. זה יכול להועיל מאוד. בכל אופן התחילו קודם כל בבחירת הקו העיצובי המועדף עליכם, כזה שגורם לכם להרגיש בנוח והתקדמו משם בעזרת אדריכל מנוסה ובעל תודעת שירות גבוהה.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל