וואטספ סטיקי
the blog

חשיבות המטבח לעיצוב הבית

 

אורח החיים המודרני מביא אתו מגוון שינויים בבית ובחוץ, אחד השינויים הדרסטיים שמתרחשים היא החשיבות הגדולה שאנו נותנים לעיצוב ולעיצוב הבית בפרט. עיצוב הפך למרכזי אצל אנשים רבים המשקיעים מחשבה רבה וממון ניכר בשאלה כיצד ביתם ייראה ואילו מאפיינים יהיו לו. אחד החלקים החשובים ביותר בבית אשר משפיעים על מראהו הכללי הוא המטבח ופינת הבישול שבו. בין אם מדובר בסוג השיש אותו שמים, הכיור שמתקינים או כל מכשיר אחר בו אנו חפצים, הרי שכל אחד מהם משנה לטוב ולרע את מראהו של המטבח וזה בתורו משנה את מראה הבית.

כיצד ניתן לשפץ את המטבח במחיר זול?

אכן עיצוב המטבח תופס חלק חשוב במראה הבית, הבעיה שעיצוב ושיפוץ עולים גם הרבה מאוד כסף ופעמים רבות אף לוקחים זמן רב. אך לכך ניתן למצוא פתרון פשוט יחסית, במקום לשפץ את כל המטבח ניתן לשים במטבח כיריים מעוצבות אשר המראה שלהן יקרין וישפיע על כל סביבת המטבח. הכיריים מעצם היותן מרכז המטבח והמקום בו ה"אקשן" קורה הינן מרכיב מרכזי ומשמעותי בכל מטבח וככזה החלפתן יכולה ליצור שינוי דרמטי במראה המטבח. בכדי להגיע לתוצאה זו רצוי לקנות כיריים במחיר יקר יותר, כך שבסך הכול אנו נצא מורווחים כי לא נצטרך להשקיע בשיפוץ כולל של המטבח.

אילו סוגי כיריים ניתן לשים במטבח?

כאשר אנו מתלבטים אילו כיריים לקנות עלינו להחליט על מספר נושאים, ראשית על מיקומן של אלו, בנוסף אנו צריכים להחליט מה יהיה העיצוב, הצורה והצבע שלהן ולבסוף איזה סוג נקנה. סוג הכיריים מתחלק לשניים, כיריים חשמליים וכאלו המופעלים על גז, כמובן שלכל קטגוריה כזו ישנה עוד תתי קטגוריות כך שניתן להוסיף ולשנות אלמנטים רבים. לגבי עיצוב המכשיר הרי שכאן השמיים הם הגבול והכול תלוי באישיותנו ובשאלה כיצד אנו רוצים שהמטבח שלנו ייראה. לדוגמא, ניתן להחליט על מראה קלאסי בצבעי שחור ולבן או על מראה ייחודי יותר בעל צבעים נועזים ומיוחדים.

כיריים, היכן למקם אותן?

השאלה היכן למקם את המכשיר חשובה משתי בחינות, ראשית היא קשורה לנוחיות עבודתנו ושנית היא משפיעה על העיצוב של המטבח כולו. בכדי להכריע בשאלה זו ניתן להתייעץ עם מעצב פנים, אך נקדים ונאמר כי בסופו של יום אנו מכירים טוב יותר מכולם את המטבח שלנו ואנו נדע היכן יהיה לנו הכי נוח למקם את המכשירים השונים. זכרו כי ניתן לשים כיריים הן על גבי תנור כפי שהיה בעבר וניתן לבחור גם בצורה חדשנית יותר כך שהמכשיר יהיה שקוע בשיש.  כפי שכבר אמרנו למטבח ולמכשירים בו יש השפעה עמוקה על יופיו של ביתכם, אך אתם אלה שצריכים להחליט מה יפה ומה מוצא חן בעיניכם ומכאן כל דבר שתבחרו הוא מצוין ורצוי.

מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל

אנא מלאו את טופס - מעוניינים לדעת עוד? כל העדכונים אצלכם במייל